Ugrás a tartalomhoz

Csillagok száma

Értékelési pontszám

Sima 120 szállodával és más szállással várja
A legfrissebb árakat és ajánlatokat a dátumok kiválasztásával láthatja.
Rókabérc Vadászház Hotel, hotel Simán

A Rókabérc Vadászház Hotel kerttel, közös társalgóval, étteremmel és bárral várja a pihenni vágyókat Erdőbényén.

Gyönyörű csendes természtben elhelyezkedő létesítmény . Tiszta rendezett szállás , udvarias segítőkész személyzet .
9.2
9.2 pontos
Nagyszerű
A vendégek szerint nagyszerű
108 értékelés
Akár már€ 99éjszakánként
Pillangó Vendégház, hotel Simán

A Pillangó Vendégház szezonális szabadtéri úszómedencével, közös társalgóval, kerttel, valamint egész területén ingyenes wifivel várja vendégeit Tállyán.

A házigazdák rendkívül figyelmesek , segítőkészek, kedvesek! Látszik ,hogy számukra fontos ,hogy a vendég jól érezze magát! Nagyon bőséges ,kiadós finom reggeliket szolgálnak fel .Nyugodt, csendes helyen van a szállás , a pihenni vágyóknak nagyon ajánljuk! Szeretnénk még sokszor igénybe venni 😊🤗
9.4
9.4 pontos
Nagyszerű
A vendégek szerint nagyszerű
110 értékelés
Akár már€ 54.82éjszakánként
Turján Vendégház, hotel Simán

A Turján Vendégház Erdőbénye településén, a központtól 400 méterre szőlőtúrákkal és borkóstolókkal, illetve ingyenes Wi-Fi-hozzáféréssel, díjmentes parkolási lehetőséggel, kerékpárkölcsönzővel,...

10 év után tértem vissza Ildikóhoz és Péterhez, mert már első alkalommal is nagyon jó volt náluk lenni. Béke van, nyugalom. Kevés szoba, azok viszont nagyok és patyolattiszták. Hűtők, közös konyha a vendégeknek, mindennel felszerelve. A kertben lehet ücsörögni, plédet, szúnyog elleni szereket is kaptunk. Kávé és cukor is van helyben, nem kell magunkkal vinni. Szerintem a környéken ár-érték arányban verhetetlen. Nagy, zárt udvar, gyerekes családoknak is ideális.
9.5
9.5 pontos
Rendkívüli
A vendégek szerint rendkívüli
157 értékelés
Akár már€ 50éjszakánként
Jancsi és Juliska Vendégház, hotel Simán

A Jancsi és Juliska Vendégház az Unesco Világörökség részét képező tokaji borvidékén, Abaújszántón, Tokajtól 30 km-re várja vendégeit. A szálláshely egész területén ingyenes wifihozzáférés...

Borzasztóan rugalmas volt a házigazdánk. Egy korábbi hétvégét beszéltünk meg, amire sajnos nem tudtunk eljönni betegség miatt, aznap reggel mondtuk le. Gond nélkül át tudtuk foglalni egy másik időpontra, extra díjak nélkül. Kaptunk egy fejedelmi, bőséges reggelit, welcome drinket megérkezéskor, és mivel üres volt a szállás összes szobája éppen, ugyanazon az áron egy nagyobb szobát kaptunk meg, saját fürdővel. A szobában fűtésre alkalmas légkondi volt, amit a házigazdánk bekapcsolt érkezésünk előtt, így nagyon kellemes melegben tudtunk aludni, nem fáztunk. Nagy és kényelmes volt a franciaágy, ketten remekül elfértünk benne. Csend volt éjjel és nyugalom.
8.6
8.6 pontos
115 értékelés
Akár már€ 55éjszakánként
Galambos Pincészet, hotel Simán

Az abaújszántói Galambos Pincészet saját borospincével rendelkezik és borkóstolókat tart a híres tokaji borvidék boraiból.

Minden rendben volt
8.9
8.9 pontos
37 értékelés
Akár már€ 68éjszakánként
Bábakalács, hotel Simán

A Fonyban található Bábakalács közös társalgóval, kerttel és grillezővel várja vendégeit. A Sárospataktól 40 km-re fekvő szálláshely ingyenes wifit és helyszíni magánparkolót kínál.

Aki csendre és nyugalomra vágyik, és nem szeret egy átlagos panzió picike szobájában szorongani, annak bátran ajánlom ezt a szállást. Az utcában ez az utolsó előtti ház, utána csak az erdő és a földek. Minden nagyon csendes volt, szinte csak mi mozogtunk az utcában, amikor kirándulni mentünk. A ház egy nagyon hangulatos, szép, régi, tornácos házakkal és virágos, zöld portákkal szegélyezett utcácskában van, aminek az elején patak is csordogál. A szállásadónk nagyon kedves volt, és mindenben segített, de nagyon tapintatos is volt. Nem zavart minket, viszont bármikor elérhető volt, ha segítségre volt szükség; a szomszéd házban lakik. Késve érkeztünk, de várt minket a kulccsal. Egy reggel az autónkkal volt gond, nem indult be, de a szállásadónk kijött, és megnézte, majd abban is segített, hogy fel is hívott egy helybeli autószerelőt, így sikerült gyorsan rendbe hozatni a kocsit. A vidéki emberek kedvessége és segítőkészsége mindig mély benyomást tesz az emberre. Maga a szállás nagyon jó és kényelmes volt; ketten szálltunk meg a házban, ami két személyre bőséges helyet kínál, hatalmas nappalival és konyhával, nagy, zuhanyzós fürdővel, ahol sok pakolós hely is van, fürdőtől különálló WC-vel. Még 6-8 személyre is bőven megfelelő lenne a hely - mi nagyon élveztük, hogy csak ketten voltunk az egész házban. A konyha jól felszerelt, mikróval, gáztűzhellyel, vízforralóval, kávéfőzővel, nagy hűtővel, rengeteg edénnyel és tányérral, evőeszközzel, stb. A nappaliban síkképernyős, nagy TV van, sok csatornával, és a Wifi is nagyon jól működött. Parkolásra bőven van hely a ház előtt az utcán. A kertben grillezni és bográcsozni is lehet (a szállásadó minden eszközt biztosít hozzá). A házhoz tartozik egy hangulatos terasz rózsalugassal, ahol lehet üldögélni, élvezni a csendet, figyelni a madarakat (és a kertben játszadozó cicákat). Este érdemes kimenni a nagy kertbe a fűbe, élvezni a csillagok látványát. MI rendkívül jól éreztük magunkat az itt töltött egy hét alatt!
8.6
8.6 pontos
25 értékelés
Akár már€ 47éjszakánként
Homoky Pincészet és Vendégház, hotel Simán

A Homoky Pincészet és Vendégház közös társalgóval, kerttel, grillezővel és ingyenes wifivel ellátott szállást kínál Tállyán. A szálláshely közös konyhával és terasszal várja vendégeit.

A fürdőszoba! Tiszta,világos és jól felszerelt.Még mosógép is volt.
8.2
8.2 pontos
Nagyon jó
A vendégek szerint nagyon jó
29 értékelés
Akár már€ 53éjszakánként
Karádi-Berger Vendégház, hotel Simán

Az apartman Erdőbényén, egy 19. századi kőépületben, Tokajtól 18 km-re található. Vendégeit ingyenes wifi-vel és helyszíni magánparkolóval várja.

Nagy kert, szép környék.
8.8
8.8 pontos
31 értékelés
Akár már€ 110éjszakánként
Öreg Diófa Vendégház, hotel Simán

Az Öreg diófa Vendégház kertes szállást kínál grillezési lehetőséggel és terasszal Abaújszántón. A közös konyhával ellátott szálláshely animátorokat is alkalmaz.

Nagyon kellemes a környezet, van parkoló hely. Kényelmes, tiszta a szoba. Nagyon kedves a házigazda, az autónk sajnos nem volt jó amikor éppen el akartunk menni, de a házigazdak segítették nekunk megoldani. Ajánlom mindenkinek!
6.7
6.7 pontos
Kellemes
A vendégek szerint kellemes
32 értékelés
Akár már€ 56éjszakánként
Budányi Vendégház, hotel Simán

A Tállyán található Budányi Vendégház pezsgőfürdővel várja vendégeit. A szálláshely kertet és díjmentes magánparkolót kínál.

Nagyon kedves szállásadó. Kivállóan éreztük magunkat. Magas felszeretlség, semmiből nem szenvedtünk hiányt. Köszönjük.
9.5
9.5 pontos
Rendkívüli
A vendégek szerint rendkívüli
11 értékelés
Akár már€ 210éjszakánként
Lássam Sima összes szállodáját
A legjobb ajánlatokért iratkozzon fel

Amint feliratkozik, esnek az árak