Przejdź do głównej treści

Liczba gwiazdek

Ocena Gości

San Marco in Lamis – 1 hotel i inne miejsce na pobyt
Zobacz aktualne ceny i oferty, wybierając swój termin.
B&B Porta del Gargano – hotel w mieście San Marco in Lamis

Obiekt B&B Porta del Gargano oferuje ogród, wspólny salon oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, taras i bezpłatne WiFi.

Piękny, przestronny dom położony w otoczeniu gajów oliwnych, w cichej, spokojnej okolicy. Jest to dobry punkt wypadowy zarówno do San Giovanni Rotondo, Monte Sant Angelo, Abazzia di Santa Maria di Pulsano, Foresta Umbra jak i dalszych atrakcji Apulii tj. Matera czy Alberobello. Czyste, bezpłatne i piaszczyste plaże z płytkim bezpiecznym zejściem dla dzieci są 30 minut jazdy od kwatery. Pokoje są wyjątkowo duże, z wygodnymi łóżkami, przestronnymi szafami, każdy ma klimatyzację, bardzo czyste i eleganckie. Do wyłącznej dyspozycji mieliśmy też balkon z suszarką.Łazienka naprawdę duża i czysta. Świetny kontakt z właścicielką - Agatą, która choć nie zna angielskiego, to sprawnie posługuje się translatorem i można porozmawiać właściwie na każdy temat. Jest bardzo serdeczna i pomocna, chętnie poleca miejsca do zwiedzania. Śniadania są typowo włoskie, ale obfite, z talerzem lokalnych wędlin i smaczną kawą. Każdego dnia dostawaliśmy pyszne bułeczki pieczone przez Agatę. Pomimo mieszkania w tym samym domu (pokoje gościnne są na I piętrze), czuliśmy się naprawdę swobodnie. Właścicielka była serdeczna, ale nie nagabywała nas. Mieliśmy pilota od bramy i mogliśmy wracać kiedy chcieliśmy. Na koniec kupiliśmy od właścicielki ekologiczną oliwę D.O.P., oliwki i olejek z dziurawca (wszystko produkowane na miejscu). Nie wiem czy oliwki dowieziemy do domu, bo są fantastyczne w smaku! Polecamy wszystkim to miejsce. Będziecie czuli się zaopiekowani jak u najlepszej babci!
9.0
Oceniony na 9.0
Znakomity
Oceniony jako znakomity
97 opinii
Cena odUS$81,42za noc
San Giovanni Rotondo Palace - Alihotels – hotel w mieście San Marco in Lamis

San Giovanni Rotondo Palace - AliHotels is set in San Giovanni Rotondo, 700 metres from Padre Pio Shrine, and features a garden, a bar and a shared lounge.

Bardzo miły personel, garaż pod hotelem bardzo wygodne rozwiązanie
8.4
Oceniony na 8.4
1034 opinie
Cena odUS$74,91za noc
Hotel Margherita – hotel w mieście San Marco in Lamis

Rodzinny hotel Margherita oddalony jest o zaledwie 3 minuty spacerem od Kościoła Pielgrzymkowego Ojca Pio i oferuje prosto urządzone pokoje z balkonem i bezpłatnym zestawem kosmetyków.

Hotel jest fantastycznie położony. Na nogach jest dosłownie ok. 300 m do Sanktuarium Ojca Pio (uważam, że bliżej, niż pokazuje mapa). Pokoje są proste, budżetowe, ale jest wszystko co potrzeba. Śniadania były na słodko w zależności kto, co lubi, nam to wystarczało. Co do reszty posiłków, to wybiera się z kilku pozycji.
8.5
Oceniony na 8.5
524 opinie
Cena odUS$57,54za noc
Hotel Leon - Ristorante Al Cavallino Rosso – hotel w mieście San Marco in Lamis

Rodzinny hotel Leon, położony na obrzeżach miejscowości San Giovanni Rotondo, zapewnia bezpłatny transfer do sanktuarium i z powrotem.

Bardzo miła obsługa, smaczne śniadanie
8.6
Oceniony na 8.6
Fantastyczny
Oceniony jako fantastyczny
704 opinie
Cena odUS$53,20za noc
Hotel Gaggiano – hotel w mieście San Marco in Lamis

Located in San Giovanni Rotondo, Hotel Gaggiano has a 24-hour reception and a restaurant. It offers air-conditioned accommodation and a sweet Italian breakfast.

Wszystko ok! Przyjechaliśmy około godz. 24. Wszystko wokół byłby pozamykane. Poprosiliśmy Pana z recepcji o coś do jedzenia. Ale mieliśmy kolację!!!!!! Super!!!! Polecam !!!!
7.7
Oceniony na 7.7
326 opinii
Cena odUS$77,08za noc
Ariae Dépendance - Alihotels – hotel w mieście San Marco in Lamis

Obiekt Ariae Dépendance - Alihotels, usytuowany w miejscowości San Giovanni Rotondo, oferuje ogród, prywatny parking, wspólny salon oraz taras.

Dogodne położenie, blisko dworca autobusowego i sanktuarium. Cicha okolica a jednocześnie w nie dużej odległości możliwość zjedzenia posiłków w lokalnych restauracjach. Pokoje czyste, sprzatane ( nasz co drugi dzień ). Śniadanie - raczej skromy wybór. Wczesna pora gwarantowała zjedzenie jajecznicy;), mimo że byliśmy indywidualnymi gośćmi potraktowano nas jak grupę ( 4 osoby) i limitowano croissant...ot, taka ciekawostka;))) Bez problemu można było zjeść na umówioną wcześniej godzinę za co bardzo dziękujemy, również bagaże mogliśmy zostawić na parę godzin przed odjazdem. Polecamy!
7.7
Oceniony na 7.7
383 opinie
Cena odUS$64,05za noc
Grand Hotel degli Angeli – hotel w mieście San Marco in Lamis

Grand Hotel degli Angeli znajduje się w miejscowości San Giovanni Rotondo, 600 metrów od sanktuarium Ojca Pio.

Piękny hotel położony kilka kroków od sanktuarium, personel jadalni niezwykle pomocny i przyjazny, doskonałe śniadania z bogatym bufetem świeżych i przepysznych produktów. Basen okazał się genialną sprawą w gorace dni. Mieliśmy pokój ze spektakularnym widokiem, czysty i wyposażony we wszystkie udogodnienia, klimatyzacja bardzo dobrze chłodziła nawet w najgorętsze dni. Pani Właścicielka była miła i do naszej dyspozycji w każdej potrzebie. Na koniec Właścicielka podarowała nam butelkę dobrego wina, za które bardzo dziękujemy, tak samo jak za polskie słowa. Z pewnością polecimy Pani hotel naszym znajomym, pozdrawiamy
7.8
Oceniony na 7.8
163 opinie
Cena odUS$92,82za noc
Hotel Holiday House – hotel w mieście San Marco in Lamis

Obiekt Hotel Holiday House położony jest w miejscowości San Giovanni Rotondo i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar.

Śniadanie typowo wloskie. Dodatkowo gospodyni przeurocza osoba poczestowala nas owocami ze swojego ogrodu.
8.9
Oceniony na 8.9
Fantastyczny
Oceniony jako fantastyczny
168 opinii
Cena odUS$70,57za noc
Hotel e Appartamenti La Solaria – hotel w mieście San Marco in Lamis

Hotel Hotel e Appartamenti La Solaria jest usytuowany w mieście San Giovanni Rotondo, 5 minut spacerem od klasztoru, w którym mieszkał Święty Ojciec Pio.

9.1
Oceniony na 9.1
Znakomity
Oceniony jako znakomity
180 opinii
Cena odUS$59,71za noc
Hotel Il Chierichetto – hotel w mieście San Marco in Lamis

Obiekt Hotel Il Chierichetto, usytuowany w miejscowości San Giovanni Rotondo, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Pino Zaccheria – 44 km.

Darmowy parking przy hotelu. Śniadanie: kawa, sok, croissant i słodkie przekąski z supermarketu. Szampon, mydło, ręczniki i pościel w cenie.
8.0
Oceniony na 8.0
448 opinii
Cena odUS$65,14za noc
Zobacz wszystkie hotele w mieście San Marco in Lamis i okolicy
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać wyjątkowe oferty

Ceny spadną od razu po zapisaniu się!